A Simple Key For گال چه نوع بیماری است Unveiled

Wiki Article

مجله سلامت کیوان - آزمايشگاه کيوان، اولين آزمايشگاه تخصصی ويروس شناسی کشور است و انواع آزمایش های مختلف ویروسی را با استفاده از جدیدترین دستگاه ها انجام می دهد

جوش، دانه‌ها و راش‌های پوستی: این کنه‌ها مسیرهای حفره‌ای نازک و نامنظم متشکل از تاول‌های کوچک و برجسته روی پوست ایجاد می‌کنند که ممکن است به شکل گزیدگی‌های ریز، کهیر، گره‌های زیرپوستی یا کورک باشد.

وجود اختلاف میان ایورمکتین یا پرمترین موضعی به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان با حداقل یک عارضه جانبی با عدم قطعیت همراه است (شواهد با قطعیت بسیار پائین).

تولید محتوا در زمینه میکروب شناسی و ویروس شناسی در مجله سلامت کیوان، علاقمند به علوم آزمایشگاهی و مقالات علمی.

ندولار: این نوع بیشتر در بین کودکان دیده می شود. گره‌های قهوه‌ای-قرمز می‌توانند مدت‌ها پس از از بین رفتن کنه‌ها همچنان وجود داشته باشند.

درمان پارگی روتاتور کاف؛ تسکین درد عضلات شانه با تمرینات روتاتور کاف

این بیماری به شدت مسری است و به راحتی از طریق تماس پوستی از بدن فرد آلوده به بدن فرد سالم انتقال می‌یابد.

ایورمکتین خوراکی در مقایسه با کِرِم پرمترین، ممکن است منجر به نرخ‌های نسبتا کمتری از پاکسازی کامل بعد از یک هفته شود (شواهد با قطعیت پائین)، اما شاید منجر به تفاوتی اندک یا عدم تفاوت در نرخ‌های پاکسازی کامل تا هفته دوم شود (شواهد با قطعیت پائین).

پس می‌توان گفت در صورت ابتلا به این بیماری لازم نیست خیلی نگران باشید زیرا شیوه‌های مؤثر درمان گال قابل اجرا هستند. فقط لازم است دستورالعمل‌ها را یک به یک عمل کنید. از آنجایی که سرایت این بیماری خیلی شدید است، بهتر است تمام افرادی که با فرد بیماری در ارتباط مستقیم بوده‌اند، فرآیند درمان را به طور کامل طی کنند.

از آنجایی‌که جرب بسیار مسری است پزشکان اغلب درمان را برای کل خانواده یا افرادی که در تماس مکرر با بیمار هستند توصیه می‌کنند.

این گونه که تمام بدن خود را از گردن تا پایین به کرم و یا پماد آغشته کرده و صبح‌ها، شست و شو دهید. وقتی بیماری گسترده‌تر باشد باید تمام نقاط بدن به کرم آغشته شود؛ در صورتی که در موارد خفیف‌تر شاید بتوان فقط در نقطه‌ای که تحت تأثیر علائم قرار گرفته است از لوسیون استفاده کرد. در هر صورت طریقه استعمال داروی بیماری گال باید کاملاً اصولی و طبق نظر پزشک متخصص باشد. برخی از داروهایی رایجی که درمان بیماری گال را بر عهده دارند عبارتند از:

شما می توانید به مدت چهار تا شش هفته قبل از بروز علائم اولیه بثورات قرمز و برجستگی ها به گال مبتلا شوید. نقاط ریز ممکن است شبیه برآمدگی یا جوش باشند.

بعد از چهار هفته، ایورمکتین ممکن بیماری گال را چگونه درمان کنیم است منجر به نسبت کمی بزرگتر از شرکت‌کنندگانی شود که دچار حداقل یک عارضه جانبی شده بودند (شواهد با قطعیت پائین).

روغن درخت چای یک درمان موضعی موثر برای گال است، چون این ماده حساسیت را کم می کند و خارش روی پوست را تسکین می دهد، اما این ماده به خوبی برای درمان تخم هایی که در عمق پوست قرار گرفته اند عمل نمی کند.

Report this wiki page